
Transmiterea, în format electronic, la adresa de email a secretariatului facultății, a cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculări, reluarea studiilor la buget, înscrieri în anul suplimentar și plata taxelor de reînmatriculare, respectiv de înscriere în anul suplimentar, după caz | 21– 25.07.2025 |
Soluționarea cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculări, înscrieri în anul suplimentar | 28.07 – 01.08.2025 |
BETWEEN JULY 21-25, 2025 – SUBMITTING APPLICATIONS FOR THE RE-ENROLMENT AND FOR THE EXTRA-YEAR
All applications must be submitted via email to office@fabiz.ase.ro
WHO CAN APPLY FOR RE-ENROLMENT?
- FOR THE UNDERGRADUATE PROGRAM:
- First year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 30 ECTS;
- 2nd year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 75 ECTS;
- 3rd year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 135 ECTS;
- Expelled students with the right to re-enroll;
For the word application click here.
- FOR THE MASTER PROGRAM:
- First year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 45 ECTS;
- Expelled students with the right to re-enroll;
For the word application click here.
WHO CAN APPLY FOR AN EXTRA-YEAR
- Third year undergraduate student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 180 ECTS to be declared a graduate;
- Fourth year undergraduate student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 240 ECTS to be declared a graduate;
- Second year master’s student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 120 ECTS to be declared a graduate.
ÎN PERIOADA 21-25 IULIE 2025 SE DEPUN CERERILE PENTRU REÎNMATRICULARE, PENTRU ÎNSCRIEREA ÎN ANUL SUPLIMENTAR, MOBILITATE DEFINITIVĂ, RELUAREA STUDIILOR
Toate documentele trebuie trimise la adresa de e-mail office@fabiz.ase.ro
CINE TREBUIE SA DEPUNĂ CERERE DE REÎNMATRICULARE?
- LA PROGRAMELE DE LICENȚĂ:
- studenții anului I care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min. 30 ECTS;
- studenții anului II care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min.75 ECTS;
- foști studenți ai programelor de studii universitare de licență din cadrul Facultății de…… care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea profesională a studenților de la studiile universitare de licență;
Cererea poate fi descărcată de aici.
- LA PROGRAMELE DE MASTERAT:
- studenții anului I care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min. 45 ECTS;
- foști studenți ai programelor de studii universitare de masterat din cadrul Facultății de…… care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea profesională a studenților de la studiile universitare de masterat;
Cererea poate fi descărcată de aici.
CINE TREBUIE SA DEPUNĂ CERERE DE ÎNSCRIERE ÎN AN SUPLIMENTAR?
- Studentul din anul III licență, care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 180 ECTS pentru a fi declarat absolvent, respectiv studentul din anul IV licență (în cazul Facultății de Drept), care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 240 ECTS pentru a fi declarat absolvent;
- Studentul din anul II masterat, care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 120 ECTS pentru a fi declarat absolvent, respectiv studentul din anul I (în cazul Facultății de Drept), care la care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 60 ECTS pentru a fi declarat absolvent.
June 27, 2025

Transmiterea, în format electronic, la adresa de email a secretariatului facultății, a cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculări, reluarea studiilor la buget, înscrieri în anul suplimentar și plata taxelor de reînmatriculare, respectiv de înscriere în anul suplimentar, după caz | 21– 25.07.2025 |
Soluționarea cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculări, înscrieri în anul suplimentar | 28.07 – 01.08.2025 |
BETWEEN JULY 21-25, 2025 – SUBMITTING APPLICATIONS FOR THE RE-ENROLMENT AND FOR THE EXTRA-YEAR
All applications must be submitted via email to office@fabiz.ase.ro
WHO CAN APPLY FOR RE-ENROLMENT?
- FOR THE UNDERGRADUATE PROGRAM:
- First year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 30 ECTS;
- 2nd year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 75 ECTS;
- 3rd year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 135 ECTS;
- Expelled students with the right to re-enroll;
For the word application click here.
- FOR THE MASTER PROGRAM:
- First year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 45 ECTS;
- Expelled students with the right to re-enroll;
For the word application click here.
WHO CAN APPLY FOR AN EXTRA-YEAR
- Third year undergraduate student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 180 ECTS to be declared a graduate;
- Fourth year undergraduate student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 240 ECTS to be declared a graduate;
- Second year master’s student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 120 ECTS to be declared a graduate.
ÎN PERIOADA 21-25 IULIE 2025 SE DEPUN CERERILE PENTRU REÎNMATRICULARE, PENTRU ÎNSCRIEREA ÎN ANUL SUPLIMENTAR, MOBILITATE DEFINITIVĂ, RELUAREA STUDIILOR
Toate documentele trebuie trimise la adresa de e-mail office@fabiz.ase.ro
CINE TREBUIE SA DEPUNĂ CERERE DE REÎNMATRICULARE?
- LA PROGRAMELE DE LICENȚĂ:
- studenții anului I care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min. 30 ECTS;
- studenții anului II care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min.75 ECTS;
- foști studenți ai programelor de studii universitare de licență din cadrul Facultății de…… care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea profesională a studenților de la studiile universitare de licență;
Cererea poate fi descărcată de aici.
- LA PROGRAMELE DE MASTERAT:
- studenții anului I care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min. 45 ECTS;
- foști studenți ai programelor de studii universitare de masterat din cadrul Facultății de…… care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea profesională a studenților de la studiile universitare de masterat;
Cererea poate fi descărcată de aici.
CINE TREBUIE SA DEPUNĂ CERERE DE ÎNSCRIERE ÎN AN SUPLIMENTAR?
- Studentul din anul III licență, care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 180 ECTS pentru a fi declarat absolvent, respectiv studentul din anul IV licență (în cazul Facultății de Drept), care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 240 ECTS pentru a fi declarat absolvent;
- Studentul din anul II masterat, care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 120 ECTS pentru a fi declarat absolvent, respectiv studentul din anul I (în cazul Facultății de Drept), care la care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 60 ECTS pentru a fi declarat absolvent.