Transmiterea, în format electronic, la adresa de email a secretariatului facultății, a cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculări, reluarea studiilor la buget, înscrieri în anul suplimentar și plata taxelor de reînmatriculare, respectiv de înscriere în anul suplimentar, după caz 21– 25.07.2025
Soluționarea cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculări, înscrieri în anul suplimentar 28.07 – 01.08.2025

BETWEEN JULY 21-25, 2025 – SUBMITTING APPLICATIONS FOR THE RE-ENROLMENT AND FOR THE EXTRA-YEAR

All applications must be submitted via email to office@fabiz.ase.ro

WHO CAN APPLY FOR RE-ENROLMENT?

  • FOR THE UNDERGRADUATE PROGRAM:
    • First year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 30 ECTS;
    • 2nd year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 75 ECTS;
    • 3rd year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 135 ECTS;
    • Expelled students with the right to re-enroll;

For the word application click here.

  • FOR THE MASTER PROGRAM:
    • First year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 45 ECTS;
    • Expelled students with the right to re-enroll;

For the word application click here.

WHO CAN APPLY FOR AN EXTRA-YEAR

  • Third year undergraduate student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 180 ECTS to be declared a graduate;
  • Fourth year undergraduate student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 240 ECTS to be declared a graduate;
  • Second year master’s student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 120 ECTS to be declared a graduate.

ÎN PERIOADA 21-25 IULIE 2025 SE DEPUN CERERILE PENTRU REÎNMATRICULARE, PENTRU ÎNSCRIEREA ÎN ANUL SUPLIMENTAR, MOBILITATE DEFINITIVĂ, RELUAREA STUDIILOR

Toate documentele trebuie trimise la adresa de e-mail office@fabiz.ase.ro

CINE TREBUIE SA DEPUNĂ CERERE DE REÎNMATRICULARE?

  • LA PROGRAMELE DE LICENȚĂ:
    • studenții anului I care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min. 30 ECTS;
    • studenții anului II care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min.75 ECTS;
    • foști studenți ai programelor de studii universitare de licență din cadrul Facultății de…… care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea profesională a studenților de la studiile universitare de licență;

Cererea poate fi descărcată de aici.

  • LA PROGRAMELE DE MASTERAT:
    • studenții anului I care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min. 45 ECTS;
    • foști studenți ai programelor de studii universitare de masterat din cadrul Facultății de…… care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea profesională a studenților de la studiile universitare de masterat;

Cererea poate fi descărcată de aici.

CINE TREBUIE SA DEPUNĂ CERERE DE ÎNSCRIERE ÎN AN SUPLIMENTAR?

  • Studentul din anul III licență, care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 180 ECTS pentru a fi declarat absolvent, respectiv studentul din anul IV licență (în cazul Facultății de Drept), care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 240 ECTS pentru a fi declarat absolvent;
  • Studentul din anul II masterat, care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 120 ECTS pentru a fi declarat absolvent, respectiv studentul din anul I (în cazul Facultății de Drept), care la care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 60 ECTS pentru a fi declarat absolvent.

June 27, 2025

Transmiterea, în format electronic, la adresa de email a secretariatului facultății, a cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculări, reluarea studiilor la buget, înscrieri în anul suplimentar și plata taxelor de reînmatriculare, respectiv de înscriere în anul suplimentar, după caz 21– 25.07.2025
Soluționarea cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculări, înscrieri în anul suplimentar 28.07 – 01.08.2025

BETWEEN JULY 21-25, 2025 – SUBMITTING APPLICATIONS FOR THE RE-ENROLMENT AND FOR THE EXTRA-YEAR

All applications must be submitted via email to office@fabiz.ase.ro

WHO CAN APPLY FOR RE-ENROLMENT?

  • FOR THE UNDERGRADUATE PROGRAM:
    • First year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 30 ECTS;
    • 2nd year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 75 ECTS;
    • 3rd year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 135 ECTS;
    • Expelled students with the right to re-enroll;

For the word application click here.

  • FOR THE MASTER PROGRAM:
    • First year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 45 ECTS;
    • Expelled students with the right to re-enroll;

For the word application click here.

WHO CAN APPLY FOR AN EXTRA-YEAR

  • Third year undergraduate student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 180 ECTS to be declared a graduate;
  • Fourth year undergraduate student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 240 ECTS to be declared a graduate;
  • Second year master’s student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 120 ECTS to be declared a graduate.

ÎN PERIOADA 21-25 IULIE 2025 SE DEPUN CERERILE PENTRU REÎNMATRICULARE, PENTRU ÎNSCRIEREA ÎN ANUL SUPLIMENTAR, MOBILITATE DEFINITIVĂ, RELUAREA STUDIILOR

Toate documentele trebuie trimise la adresa de e-mail office@fabiz.ase.ro

CINE TREBUIE SA DEPUNĂ CERERE DE REÎNMATRICULARE?

  • LA PROGRAMELE DE LICENȚĂ:
    • studenții anului I care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min. 30 ECTS;
    • studenții anului II care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min.75 ECTS;
    • foști studenți ai programelor de studii universitare de licență din cadrul Facultății de…… care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea profesională a studenților de la studiile universitare de licență;

Cererea poate fi descărcată de aici.

  • LA PROGRAMELE DE MASTERAT:
    • studenții anului I care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min. 45 ECTS;
    • foști studenți ai programelor de studii universitare de masterat din cadrul Facultății de…… care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea profesională a studenților de la studiile universitare de masterat;

Cererea poate fi descărcată de aici.

CINE TREBUIE SA DEPUNĂ CERERE DE ÎNSCRIERE ÎN AN SUPLIMENTAR?

  • Studentul din anul III licență, care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 180 ECTS pentru a fi declarat absolvent, respectiv studentul din anul IV licență (în cazul Facultății de Drept), care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 240 ECTS pentru a fi declarat absolvent;
  • Studentul din anul II masterat, care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 120 ECTS pentru a fi declarat absolvent, respectiv studentul din anul I (în cazul Facultății de Drept), care la care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 60 ECTS pentru a fi declarat absolvent.